söndag 20 oktober 2013

Rock and roll och fåglar

Vi har precis kommit hem efter en helg i Göteborg! Jerry Williams sista turné kändes bara omöjligt att inte gå på... Kameran kom tyvärr inte med, men jag måste visa er några mobilbilder på några fräcka fåglar som vi såg i en butik tidigare på dagen bland annat.

svarta fåglar, träfåglar, inredning, butik göteborg

Svarta fåglar är ju bara så läckert! Jag ska till Göteborg snart igen och då blir det garanterat svarta fåglar med mig hem till kommande vardagsrummet :-)

skator, fåglar, inredning, butik göteborg

Jerry Williams gav järnet, och när han sjöng "I can jive" så lyfte nästan taket på Scandinavium. Häftigt!!

jerry williams konsert, göteborg, scandinavium, farewell show

Ha det gott!

12 kommentarer:

  1. Vilka fåglar! superläckra, var hittade du dom?
    Väntar med spänning på bilder från er renovering :)
    Ha en go söndag..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de läckra? Jag hittade dem i en liten inredningsbutik i Nordstan. Kommer tyvärr inte ihåg namnet på butiken... En go söndag till dig också :-)

      Radera
  2. Ser rätt äkta ut, skatorna ;)

    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Fräcka fåglar. Kan tro det var häftigt på Jerry Williams show. En legend. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. De är så himla fina de fåglarna. Var på vippen att köpa en för ett år sen just i Göteborg men den de hade var lite trasig. Kul att Jerry live. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Såg honom på börsen för säkert över 20 år sen med min mamma och moster.

    Ha en skön vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Mysig helg du verkar haft! Behövs för att få lite energi och ladda batterierna... själv är jag lite dålig på det där!

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  7. Ja, de fåglarna var sjukt snygga!

    SvaraRadera
  8. Jag är så imponerad över att han fortfarande rockar!
    Cool snubbe!

    Coola var även fåglarna. Vad är dom i för material?

    SvaraRadera
  9. Grymt coola fåglar. Trevlig måndag.Kram anette

    SvaraRadera
  10. Men gud den översta är ju bara sååå cool!!!

    Och din papegoja blev urfin!
    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...