torsdag 31 mars 2016

Dagens entrepenör

Himla kul att bli kontaktad av en e-handelsbutik "Quickbutik" som utsett mig till dagens entreprenör... eller ja, gårdagens eftersom det var igår jag uppmärksammades :-)

dagens entreprenör, quick butik, e-handel,

Bilden är inte nytagen för i så fall hade ni sett en röd rinnande näsa, näsdukar och nässprayet i högsta hugg på bilden och det vill man ju inte chocka er med :-) Ja, som sagt... påskpynt och annat får snällt stå kvar på sin plats. Jag jobbar så mycket jag kan från soffan med laptopen i knät. Så har jag det idag :-)

styckningsdetaljer hjort, styckning, styckningsschema hjort, vilt, hjortar, hjorten, tavla, tavlor, poster, posters, konsttryck, print, prints, hylla, Oohh krukor, påsk, ägg, rostfria hyllor, ikea, annelies design, inredning, varberg, varbergs, underlägg, underlägget, städer, men at work, grytunderlägg, svart och vitt, bokstavskort, vykort, med bokstäver, fårskinn, islöndksa fårskinn, fäll, fällar, skinn, webbutik, webbutiker, webshop, näthandel, nätbutik, svartvit, svartvita, lök, loppis, loppisfynd,

Konsttrycket "Styckningsschema hjort", grytunderlägget "Varberg, fårskinnet och vykort med bokstäver hittar ni i webbutiken: www.anneliesdesign.se Ägget från Oohh-kollektionen lyckades jag inte få tag på den här gången så det ni ser är ett varuprov. Snart kommer ännu fler krukor från Oohh till webbutiken däremot... deras container anläder den här veckan, så i början av nästa vecka kommer leveransen! Yeay! Hyllan är från IKEA, men tillverkas nog inte längre. Några loppisfynd syns också på bilden... med detta sagt fortsätter jag att kurera mig med te och honung! Bye bye for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...