torsdag 11 augusti 2016

Nu är det snart dax att skörda!

Plantorna frodas! Inte på grund av mina ogröna fingrar utan det är min man som får sköta om växterna här i detta huset :-) Jag är usel på att sköta växter, så jag ser ingen anledning till att jag ska ha något med det att göra :-) Att vara den som skördar det goda kan jag dock vara... Frysen är fylld med bär från trädgården; röda vinbär och påsar med björnbär! Gott!

fikon, finkonträd, uteplats, uteplatsen, trädäck, trädgård, trädgården,

Det börjar komma fikon på trädet... yeay!

paprika, paprikor, plantor, planta, uteplats, växthus, miniväxthus,

Paprikorna kan mycket väl komma att användas till fyllda paprikor om de bara får växa till sig lite till :-) Det är ju sååå gott!

lanterna, lanternor, house doctor, uteplats, uteplatsen, trädäck, trädgård, trädgården, altan, altanen, webbutik, annelies design,

Det finns fortfarande några lanternor kvar i webbutiken... www.anneliesdesign.se

Och chili... kommer bara inte ihåg om vi tog de där superstarka eller ej... det får väl bli en överraskning :-) 

chili, chilifrukt, chilifrukter, växthus, uteplats, trädäck, miniväxthus,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...