torsdag 19 januari 2017

Födelsedagspresent

När nya år tar fart brukar jag fylla år :-) ... samma sak varje nytt år (fast det känns inte som att jag blir äldre). Min syster vet att jag gillar snygg-saker så den fina spegeln på hyllan är från henne. Gillar´t! Perfekt att man kan vända på spegeln och få förstoring X4... behövs nu när man blivit ett år äldre :-)

walk in closet, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nettbutikk, nätbutiker, inredning, woodwick, ljus, doftljus, inredningsdetaljer, detaljer, chanel, hylla, bok, fina förpackningar, svartvita vykort med siffror, födelsedagspresent, presenttips, eiffeltorn, eiffeltornet, dekoration, prydnad, ikea,

Behöver du en födelsedagspresent till någon? Kanske ett woodwick-ljus, ett Eiffeltorn eller en tavla skulle passa? Du hittar dem i webbutiken! Där finns också de svartvita vykorten med siffror på som man kan ge bort som födelsedagskort om man vill. Jag skulle i så fall haft en 4:a och en 8:a... :-) Men det fick bli en etta i min hylla! Länk till shopen: www.anneliesdesign.se

cirkuslampa, stjärna, lampa, cirkuslampan, cirkuslampor, walk in closet, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nettbutikk, nätbutiker, inredning, woodwick, ljus, doftljus, inredningsdetaljer, detaljer, chanel, hylla, bok, fina förpackningar, svartvita vykort med siffror, födelsedagspresent, presenttips, eiffeltorn, eiffeltornet, dekoration, prydnad, ikea,

walk in closet, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nettbutikk, nätbutiker, inredning, woodwick, ljus, doftljus, inredningsdetaljer, detaljer, chanel, hylla, bok, fina förpackningar, svartvita vykort med siffror, födelsedagspresent, presenttips, eiffeltorn, eiffeltornet, dekoration, prydnad, ikea,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...