torsdag 28 september 2017

Mind & Body i Varberg

Här kommer ett tips till alla som bor i Varberg eller kommer hit lite då och då... Jag tycker om att lyfta fram andra företag och speciellt företag som drivs av tjejer. Jag känner Lilian sedan några år tillbaka och skrev till henne och frågade om jag fick skriva om hennes fina företag i min blogg och om hon kunder skriva ihop lite information som jag kunde använda i mitt inlägg. Lilian har skrivit en superfin text om sig och företaget så jag valde att låta allt bli hennes ord. Bilderna har jag lånat från hennes Instagram men bildtexterna är mina egna ord. Då kör vi!
mind and body, varberg, yoga, qigong, lilian norborg, tips,
Den 12 september hade Lilian premiärkväll med Qigongklass...

"Jag har min lilla yogastudio Mind & Body som finns en bit ut på landet söder om Varberg där vi har hittat vår plats på jorden. Jag har tränat nästan i hela mitt liv, men på en lagom nivå och mindre också under vissa perioder. Jag har testat flera olika typer av träning men upptäckte att kombinationen av olika slag är det bästa. 

 

Vägen till yogan har väl inte varit spikrak men genom gympa, stavgång, barngympa ledare, qigong och  mindfulness instruktör och yoga instruktör så blev det som det är idag. Yogainstruktör har jag varit i ca 5 år och drivit som min egen sen 2,5 år tillbaka. Jag frågade min man om jag fick låna vårt dubbelgarage till yoga… Han svarade ja, men vår son blev väl inte så glad just då precis! 

 

Under dessa två år så har klasserna blivit fler och jag har haft möjligheten att få utveckla detta och jag får hela tiden nya idéer så i våras tog min man och jag ett beslut. Vi bygger om i vårt uthus så får jag en "riktig" yogastudio och kan satsa helhjärtat på det som jag verkligen älskar och tycker är så roligt. 

 

Så nu håller vi  på att bygga om så jag får lite bättre plats och då finns det möjlighet till några fler drop-in platser. Nya studion väntas vara klar till tidigt 2018 och då kommer det att hända mycket, mycket mer här på Mind & Body! 

 
kallbadhuset, lilan norborg, mind & body, varberg, kallis, yoga, företag, bad, bastu, västkusten,
Åh, denna vackra byggnad! Här kommer Lilian starta Yoga inomhus med bad och bastu på Kallbadhuset... start 23/10! Anmälan krävs.
 

Just nu erbjuder klasser som t ex:
60+ yoga, Yinyoga, Softyoga och  Qigong


Grejen med min speciella yoga är att det ska vara en lugn skön och mjuk yoga där du tar hjälp av din andning. Att du verkligen tar dig tid att känna hur det känns i din kropp. Det viktiga för mig är att kunna leverera det lugn som så många behöver idag och att jag har en personlig kontakt med de som kommer till mig. Det är bättre med kvalitet än kvantitet och sen att känna det lugnet efter en yogaklass och se i allas ögon att: Åhhhh så skönt!! Det är verkligen en glädje att kunna dela med andra.


Håll ögon och öron öppna för mer info kommer.
Ta väl hand om dig.
Namaste 🙏"


Lilian Noborg
Mind & Body
Vareborg 4, Varberg
Finns på FB
INSTAGRAM: @mindandbodyvbg
Hemsidan: www.mindandbody.nu

ljusboll, yoga, mind and body, yogastudio, studio, ljusbollar, annelies design, webbutik, inredning,
Ljusboll... sååå fin i hennes studio!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...