onsdag 15 augusti 2018

Det blev en Huawei P20 PRO

Idag ska jag testa min nya mobilkamera lite mer.. min Iphone 6+ tog riktigt usla bilder så att jag inte kunde använda den mer än i nödfall. Bilden nedan är tagen med systemkamera, samma som de flesta av mina bilder hittills pga av dåliga mobilkameran. Ska bli skönt med en bra kamera så att man slipper ta med systemkameran överallt. Den är allt stor och bökig, men bra så klart :-)

Om ni även följer mig på Instagram (@anneliesdesign heter jag där) så såg ni kanske att jag lade ut frågan till mina följare "Vilken mobilkamera rekommenderar du"? Jag fick många bra svar som gav mig lite mer klarhet i hur jag ska tänka i valet av ny kamera. De mobilerna som lyftes fram mest var senaste Samsung, Iphone X och Huawei. Jag har alltid haft Iphone så att byta till android var faktiskt lite scary... och Huawei fanns inte ens i mina tankar innan jag slängde ut frågan! Jag googlade och läste recensioner, jämförelser och test.. det jag kunde få fram var att Huawei är bäst. Inne på Telia frågade jag direkt vilken telefon jag ska ha om jag ska kunna ta bra fotografier och svaret kom direkt... "Definitivt Huawei... den slår allt! Bäst kamera, superbra batteritid mm. Den slår alla i alla test". Det avgjorde saken! Supernöjd! Det gick lättare än jag trodde att byta över till android men nu ska jag bara lära mig lite mer om kameran :-)

Tänkte lägga in en bild från min gamla Iphone och min nya Huawei för att visa skillnaden i bildkvalitet... återkommer med det inom kort och lägger in en bild tagen med systemkameran så länge!

Detaljerna hittar ni i min webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, älg, älgar, mugg, emalj, emaljmugg, vas, vako, revel, spiralblomma, spiralblommor, torkade växter, naturblommor,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...