fredag 6 september 2019

Dricka kaffe på kvällen? Nope!

Jag är en riktig kaffetant alltså men på kvällarna, när det är lite ruggigt väder ute, kan det vara gott med en kopp te! Att jag sätter ordet "tant" efter kaffe passar rätt så bra för det har blivit tantvarning här på att inte klara av att dricka kaffe för sent, hahaha. Har aldrig haft några som helst problem att dricka kaffe ens vid tiotiden på kvällen men nu är det helt kört! Det går inte att sova att jag dricker efter typ klockan 18 :-) Gah! Har fått köpa koffeinfritt kaffe som jag tar på kvällen när suget sätter in... eller som sagt tar en kopp te!

De fina muggarna hittar ni i shopen (två-pack för 199 kr)! I webbutiken hittar ni också många av de andra detaljerna på bilderna... vasen (gaaalet snygg), postern "Barista", hundbädden ZEBRA, ljusstakarna mm. Ni hittar min shop här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, kök, köket, hundbädd, vas, mugg, muggar, te, kaffe, barista, ljusstake, ljusstakar, dekoration, hundbädd, zebra, hundpuff, puff, zebra,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, vas, mugg, muggar, ljusstake, kök, ljusstake, duo

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, vas, mugg, muggar, ljusstake, kök, ljusstake, duo, glasunderlägg, underlägg, marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...