lördag 4 april 2020

Enkelt, stilrent och milda färger

Enkelt... min melodi... räcker gott så här! Inga starka färger så långt ögat når, men vi är ju alla olika... Gillar ni min stil tycker ni nog även om webbutiken (designar eget och är ju inköpsansvarig för produkter som jag väljer att köpa in hihihi). Webbutiken speglar så att säga min smak av inredning! Ljusstaken KLARA är en av mina egna designs och den finns även i zebra och mässing! Prislappen för denna svarta ljusstake är 99 kr. I webshopen finns även setet med hare + ägg för 35 kr. Vasen hittar ni på rean som pågår i webbutiken... vasen är nedsatt till 599 kr. Webbutiken hittar ni här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nätbutiker, presentbutik, presentbutiker, varberg, påsk, påskpynt, påsken 2020, ägg, äggskal, hare, ljuslykta, färga ägg, klara, ljusstake, ljusstakar,

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nätbutiker, presentbutik, presentbutiker, varberg, påsk, påskpynt, påsken 2020, ägg, äggskal, hare, ljuslykta, färga ägg, klara, ljusstake, ljusstakar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...