torsdag 18 juni 2020

Svart byxkjol... galet populär!

NYHET! Byxkjol, 269 kr!

Just denna köpte jag privat till mig själv förra året och har använt dem massor, även med boots på hösten/vintern! Perfekta att slänga på sig, speciellt när man inte vet vad man ska ta på sig :-) Blev därför superglad när jag hittade dem hos en tillverkare och kunde ta in dem i min webbutik till er också!

Blev galet populära i shopen direkt, så att de tog slut på 50 minuter och jag fick beställa om igen! :-)

Webbutiken hittar ni här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, kläder, byxkjol, byxkjolar, svart, svarta, populär, populära, snygga, snyggt,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, kläder, byxkjol, byxkjolar, svart, svarta, populär, populära, snygga, snyggt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...