onsdag 5 februari 2014

Instagram

Det finns så otroligt många sociala medier att hålla på med... för min del är det Facebook, Styleroom, Pinterest och bloggen! Bloggen är definitivt platsen där jag lägger ner mest tid med tanke på att det ska fotograferas, redigeras, skrivas inlägg och inte minst komma på vad man ska blogga om :-) Jag gillar bloggandet a lot! Nu finns jag även på Instagram och där ska jag också försöka lägga till lite bilder då och då. Kika gärna in dit! Svartvittochrott heter jag där!

vas glödlampa, koppar för värmeljus, chokladbollar, collage detaljer, tulpan, kaffekopp

Ha det gott!


10 kommentarer:

  1. Spännande... där ska jag kika in! Själv heter jag detgulahuset :-)

    SvaraRadera
  2. Följer dig redan såklart.....Själv heter jag home2tiny. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Så vackert ...& Jag är glad att du väljer Bloggen så mycket för är inte på de andra ställena ;)

    Ha nu en underbar dag/Kram

    SvaraRadera
  4. Instagram är kul och nu följer jag dig :)
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder!!! Och jag som suttit här o varit sååå sugen på chokladbollar... Får se om maekn o dottern kan skämma bort mig lite sen här i sjukstugan;-)
    Följer dig på Insta from NU :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Det är kul med instagram. Jag får hitta dig. Jag heter Floweroffame . Men visst är det ändå roligare med att blogga. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Nämen ett helt fat med små runda godingar. Det hjälpte inte mitt sötsug haha, så gott. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Kul, Då ska jag leta upp dig där.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh vad kul! Då ska jag hitta dig där :-). Jag gillar Instagram jättemycket. Så mycket lättare än bloggen, speciellt när man ofta är på språng och bara har mobilen tillgänglig.

    Jag kör bloggen och Instagram och Fb som privatperson, fast FB har jag tröttnat på :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Då ska jag leta upp dig där! Enklare än bloggen, med instagram, men bloggen är roligast tycker jag. "säger mera" på något vis.
    Kram /Maria

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...