torsdag 6 februari 2014

Korp, koltrast och en skata

Sovrummet har invaderats av fåglar! Åh, vad fina de är! Nu finns en korp, en koltrast och en skata till försäljning. Det är som vanligt Bengt som är konstnären och står för skapandet av fåglarna.  I och med att det inte finns fler än en fågel av varje sort i dagsläget är det först till kvarn som gäller. Jag vet inte om och när det blir fler fåglar. Lämna en kommentar om du är intresserad + din mailadress så att du bland annat kan få info om hur betalningen ska ske. Här hittar du fler fåglar som Bengt säljer: Bengts småfåglar

lärkträd, inredning från naturen, kvistar av träd i vas, handsnidad korp, svart korp, träfågel, träfigur, vikt bok, look alike normann copenhagen, vas, svart och vitt, sängbord, SOVA, träpanel, liggande panel på väggen , sovrum i svart och vitt, vitt och grått, vita sängbord, inspiration, inredning
Korpen är ca 23 cm lång. Pris: 900 kr + 48 kr i frakt.
Den vikta boken och look a like på Normann Copenhagens vas Agnes har jag gjort själv. Alla DIY hittar ni i högerkanten av bloggen under kategorier.

svvarta och vita sängkläder, påslakan, inredning, skata, handsnidad fågel, fåglar i inredningen, lärkträd, inreda med kvistar, inredning natur, vit liggande panel, svart vas, spraymålad vas, DIY, vit sänggavel av trä, trägavel, huvudgavel från sova, renoverat sovrum, sovrum i vitt och grått
Skatan är ca 25 cm lång. Pris: 900 kr + 48 kr i frakt.  SÅLD!
Bengt levererade fler kvistar av lärkträdet och jag var så klart snabb att dekorera med det :-) Gillar verkligen det där trädet! Kanonfint från naturen om ni frågar mig... och snyggt i inredningen!

klämspot på sänggavel, kuddar, säng, tempursäng, inspiration sovrum, inredning, detaljer, liggande vit panel, trä på väggen, vit huvudgavel, koltrast, handsnidad fågel, bengts fåglar, hylla ovanför säng, sova butiken, svart vitt och grått, lärkträd
Koltrasten är ca 18 cm lång. Pris: 800 kr + 48 kr i frakt.
Nystädat inför fredagen är ju bara för härligt!! I morgon blir det soffhäng och hemlagad pizza framför TV:n! En go film till det så blir det riktigt fredagsmys :-)

hylla med klämspot, lampa ikea, svart korp, träfigur fågel, fåglar, inreda med fåglar, inredningsdetaljer,

En riktigt go kommande fredag önskar jag er alla!

koltrast fågel som inredningsdetalj, handsnidad fågel, svart fågel, liten hylla,
Koltrasten
Ha det gott!

10 kommentarer:

  1. ~ Vackra ~

    Ha en gooer kommande Fredag själv/Kram

    SvaraRadera
  2. de är så fina de där fåglarna...!
    Vid vårt första hus sågade vi ner en lärk, den var gigantisk och stod helt fel. Men nu tänker jag på att jag hade nog kunnat få en och annan gren från det där trädet. Men sånt tänkte inte jag på, då...
    Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  3. Tjusigt, som alltid :) Ha en trevlig fredag och helg!

    SvaraRadera
  4. Såmysig fredags kväll ni ska ha. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Han gör riktigt fina fåglar, tyvärr är jag rädd för fåglar, så jag skulle inte vilja ha dom innne, däremot lärkkvistar får finnas hur mycket som helst. Vakande med hv idag med, men idag gick det att bota.
    Ha en mysig fredag.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Så fina! Dessvärre är det lite väl många inredningsprojekt hemma nu som konkurrerar om pengarna i plånboken. Annars hade jag slagit till direkt :-).

    Ha en supermysig fredag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Fy fabian, så duktig han är, den där Bengt.

    Ha en toppengo helg
    Kram kajsa

    SvaraRadera
  8. Hej! Gillar verkligen din blogg och är helt förälskad i fåglarna! Är intresserad av koltrasten, är den till salu fortfarande? Med vänlig hälsning, Angelica Hellström

    SvaraRadera
  9. Är väldigt sent ute... Men finns korpen kvar? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det finns en enda... i min webbutik: www.anneliesdesign.se Välkommen att kika in i butiken.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...