lördag 26 april 2014

Lördagstips

Ett fantastiskt inspirerande ställe och jag skäms när jag säger det... denna ombloggade och otroligt fina trädgårdsbutik ligger 100 meter ifrån mig och det var första gången jag var där!! Fy skäms på mig!!!

träslövsv trädgård, lördagstips, tips varberg, utflyktsmål, halland, varberg, trädgård, inspirerande butik, inspiration, krukor, blommor, växter, träd,

En tur till Varberg? Pay a visit to Träslövs Trädgård... Det får bli mitt lördagstips!

inredning trädgård, butik, träslövs trädgård, inredning, exteriör, krukor, parasoll, korgar för blommor, zink, tips, varberg, utflykt,

Ha en riktigt trevlig lördag!

betongbord, betongstolar, betong, betonglampa, träslövs trädgård, varberg, trädgård, altan, balkong, inredning, exteriör, snyggt på altanen, inreda balkong, betongmöbler, möbler till altan, inredning blkong, buddha i betong, betongbänk, altan, varberg, träslövs trädgård,

Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Ser väldigt trevligt ut. Hade gärna besökt det om jag var närmre. Ha en fin lördag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Jag gillar såna ställen!
    Där det finns mycket för ögat=)) Ser fint ut!

    Skön lördag till dig!

    SvaraRadera
  3. Woo....så mysigt - Tack för detta tipset :)
    /Kram & ha en härlig Lördag!

    SvaraRadera
  4. Oj så mycket fint. Man skulle uppenbarligen bo på västkusten :)

    SvaraRadera
  5. Det såg ju himla trevlit ut!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder! Fin inspiration!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  7. Träslövs Trädgård har verkligen hur fin butik som helst, skulle kunna gå där i flera timmar... Och tittar jag på dina bilder ser jag att det är dags för ett besök snart. Kram Hanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...