torsdag 24 april 2014

Nedre våning före och efter

Jag nämnde i ett tidigare inlägg att jag hittat lite bilder på hur det såg ut före renoveringen som jag nog inte visat tidigare. Här är en variant på före och efter. Jag har försökt ta efterbilden i samma vinkel som förebilden :-)

före och efter renovering, bild på renoverat vardagsrum, renoveringsbilder, vardagsrum före och efter, vit parkett, byta ut golv, måla väggar, måla snickerier från mörkt tll ljust, vita snickerier, vitmålat valv, gråmålade väggar, mörkgrå, soffbord, vitt, grått, containerskåp, plåtskåp, treklöver bord, grå soffa, peace, matstolar, tolix, stålstol, eames look a like, eames plaststol, hth kök, grått kök, fläkt, fototapet, artprint kors, print, art, konst, konsttryck, svart och vitt,

Sååå kul att hitta lite fler förebilder och jämföra med hur det ser ut nu :-) Ni håller väl för ögonen lite när ni tittar på förebilden... för jösses det är ju så att man blir lite mörkrädd, hehe. Jag hittade en förebild som jag inte visat på lilla hallen där vi satte upp fototapeten också. Den kommer snart!

före renovering, nedre plan, nedre våning, mörkt golv till vitt, mörkbrun panel måla vitt, renovera vardagsrum, före och efter,
Ha det gott!

11 kommentarer:

  1. efter att ha tittat på de där bilderna kan man ju konstatera att hemmet har fått ett klart lyft... :-)
    Vilken skillnad alltså!
    Önskar dej en härlig torsdag!

    SvaraRadera
  2. Wow...Häftigt & såå snyggt/Kram

    SvaraRadera
  3. Säger som Jannice i Vänner - Oh My God vilken skillnad! Ni har verkligen gjort ett kanonjobb!!!

    Sv. Kul att du gillade dina prints hos mig :-). Jag inser att jag vill ha fler. Återkommer på måndag med en liten beställning.

    Ha det gott!
    Malin

    SvaraRadera
  4. Wow, vilken skillnad, bra jobbat!!

    SvaraRadera
  5. Vilken skillnad, tror ju knappt att det är samma rum ju!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken skillnad ,Tänk vad smaken ändrar sig
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  7. Vilken enorm skillnad, jätte fint har det blivit. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Vilken förändring det har blivit. Hur fint som helst. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Vilken skillnad!! Super snyggt.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Jätte snyggt. Får jag fråga vilken kulör den gråa har ? Kulör nr ?
    Jätte vackert rum
    Snälla om du kan den kan du maila mig den ? På info@ce-Entertainment.se

    Med vänlig hälsning, Uffe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Kul att du gillar det! Det är Pashminas färg som heter Lunar Grey...

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...