lördag 12 juli 2014

Nytt konsttryck: Världskarta i svartvitt

På begäran... världskartan i svartvitt nu som print!

Eftersom jag slutat måla på canvas tänkte jag att jag målar en och trycker upp som print istället.. och nu finns den till försäljning! Det följer med tio stycken röda hjärtan som du kan klistra på exempelvis adoptionslandet, länder du har besökt, favoritställen etc. Eller så kan du ha kartan som den är :-)

världskarta, svartvitt, print, prints, poster, i barnrummet, tavlor barnrum adoption, adoptionstavla, adoptionstavlor, posters, artprint, artprints, konsttryck, världskartor, svartvita, sarta och vita, tavla, tavlor, tryck

Printen är tryckt på vitt åldersbeständigt papper, 200 gram.

Storlek 50X70 cm: 399 kr. Gratis frakt! Tio röda hjärtan som stickers ingår också. OBS! Eftersom printen på kartan  är handmålad är den inte helt överensstämmande med verkligheten (men så långt det är möjligt).

Intresserad av att beställa ett ex? Maila ditt namn och din adress till: palmqvistannelie@hotmail.se En faktura bifogas i paketet. F-skatt finns! Mer info och fler motiv finns här: Konsttryck

Så här ser det ut när man har hjärtan, som "adoptionstavla" (gammal bild på canvastavla som jag målat):

världskarta, adoptionstavla, adoption, minne adoptera, världskartor, svartvitt, svartvita, svart och vitt, svart, svarta, vitt, vita, vit, tavla, tavlor, tavlorna, ateljé, arbetsrum

Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Oj vad läcker. Ska visa sambon och se om vi har plats för den! Tack för kramen idag hi hi.! Tänk vad bloggvärlden är liten.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej, vilket häftigt tryck, undrar om du gör egna små ställen som tex Sunne i Värmland å va en sån kostar i såfall.Mvh Ulrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det är inget jag har funderat över att göra just nu tyvärr... Kul att du gillar det jag gör! Tack för din kommentar! Ha det gott!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...