torsdag 11 september 2014

Blev nöjd med vasen...

... så jag sprayade en till! Den hamnade på hyllan i köket! Här kan ni som missat inlägget om DIY-vasen kika in om ni vill: DIY-vas

kök, köket, kökets, industriellt, indsutristil, industri, vitt kök, gråa köksluckor, diy, svart och vitt, eva solo termos, vit termos, rostfria hyllor, hylla, öppna hyllor, vattenkanna, lilla bruket tvål, diskbänk, diskbänkar,

Ganska ofta tänker jag att dygnet borde ha några extra timmar! Det finns så mycket jag vill göra :-) Jag har massor av idéer, så nu saknas bara tiden. Jag får göra som vanligt... ta lite då och då. Det är lite nya tavlor jag 

hth kök, köket, industriellt kök, industrial kitchen, barstolar, eames, öppna hyllor i köket, olika nivåer, köksplanering, plåt, vitt och grått, köksdetaljer, porslin, muggar, diy vas,

kök, köket, kökets, indsutriellt kök, industristil, vita flaskor, köksö, hth, taklampa i köket, taklampor, takbjälkar, extra brett kylskåp, diskbänk, diskbänkar, diskbänken, diskho, detaljer,
Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. snyggt... ja, det där med tiden är ett gissel. Men med vab i två dagar har jag fått rätt mycket gjort. Inte helt fel ibland!

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning på ditt konsttryck med diamant som du nämnde i ett tidigare inlägg😃

    SvaraRadera
  3. Hej! Undrar om man skulle kunna få fråga vart du köpt de rostfria hyllplanen till köket? Fullständigt älskar ditt kök! Har tittat på rostfria hyllplan och konsoler på IKEA men dina är ett strå vassare ser det ut som.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj! Tusen tack! Vad kul att du gillar köket och hyllorna! De är specialtillverkade av företaget som tillverkar de rostfria diskbänkarna för HTH kök... Ha det gott!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...