torsdag 18 september 2014

Guld och svart, som ett tema

Så här blev det! Det var ett bra tag sedan jag hade gulddetaljer framme, men nu känns det lite roligt igen. Ni som har kikat in till mitt inläggStyleroom vet att jag har sprayat den blå Buddhafiguren svart och guld. Vill ni läsa inlägget så hittar ni det här: Blue goes black and gold

diy, buddha, svart och guld, inredning, detaljer, vitt vägghängt skåp, eiffeltorn, sprayfärg, gulddetaljer, glasbox, glasboxar, dip and dye ljus, mediamöbler, mediamöbel, vitt, svart,

Nu finns många glasboxar och glaskupor i butikerna... ett sätt att göra detaljerna lite mer intressanta tycker jag. Eiffeltornet blir lite "roligare" i en glasbox än utan. Boxen i guld finns hos Blomsterlandet.

glasbox i guld från blomsterlandet, buddhafigur, svart och guld, inredning, diy, tips, eiffeltorn,

Ha en riktigt go dag!

insekt inredningsdetalj, gräshoppa av guld, insekter, gulddetaljer, vitt svart och guld, dip and dye ljus, stearinljus, vit skänk, insekter, gräshoppor, detljer,
Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Så snyggt det blev. Glasboxen gör det lite mer spännande att kika på eiffeltornet. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Den svarta ljusstaken är verkligen snygg, var kommer den ifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Ljusstaken köpte jag på Netto för ett spottstyver :-) Netto har riktigt bra grejer ibland :-)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...