torsdag 25 juni 2015

Batman och trädäcket

Vädret har ju inte varit det bästa (ett ämne som det pratas hett om överallt... alla verkar vara lika frustrerade). Jag har läst, fotograferat en del och bara softat inomhus... jag och Athena :-) Lite nya bilder på mitt senaste konsttryck har jag fått till bland annat. Konsttrycket och de läckra Batmangalgarna finns här: www.anneliesdesign.se

konsttryck, batman, tavla, tavlor, barntavla, barntavlor, annelies design & interior, anneliesdesign, barnrum, svart och vitt, svartvit, svartvita, poster, posters, print, prints, på väggen, klädhängare batman, hängare, galgar, galge, webbutik, webbutiker, webshop, hylla



















































Jag lovade ju lite fler bilder på betongbordet när solen inte skiner... den gick i moln ganska snabbt efteråt så här kommer ett antal bilder till. Här hade jag tänkt mig läsa mina härliga böcker, sola, slurpa kaffe... men icke! 

trädäck, uteplats, betongbord, betongbordet, betong, diy, trädäcket, altam altanen, stolar, utemöbler, utegrupp, utomhus, trädgård, solsängar, solsäng, ljusslinga, ljusslingor,

trädäck, uteplats, betongbord, betongbordet, betong, diy, trädäcket, altam altanen, stolar, utemöbler, utegrupp, utomhus, trädgård, lanterna, ljuslykta, ljusslinga, ljusslingor,
betongbord, diy bord, göra eget bord, betong, gjuta i betong, fårskinn, långhårigt isländkst fårskinn, webbutik, webbutiker, webshop,

Trevlig dag till er!

trädäck, uteplats, betongbord, betongbordet, betong, diy, trädäcket, altam altanen, stolar, utemöbler, utegrupp, utomhus, trädgård, solsängar, solsäng, ljusslinga, ljusslingor,

1 kommentar:

  1. Så cool & vilken ljuvlig Bukett ♡ ...
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...