fredag 12 juni 2015

Nytt konsttryck: "I am Batman"

Idag har solen kommit fram och det måste vara den varmaste dagen hittills... härligt! Jag kommer inte att ta semester fullt ut och webbutiken kommer att hålla öppet som vanligt!

Till veckan kommer faktiskt ett nytt konsttryck in i butiken som jag precis är klar med så allt rullar på i full fart! Det nya konsttrycket heter "I'm Batman"! Jag har lagt in tavlan i webbutiken, men leverans sker tidigast på onsdag i nästa vecka. Häng gärna med mig på Facebook (Anneliesdesignandinterior) för att få nyheterna som händer i butiken. Alla mina konsttryck hittar ni här: Annelies Design & Interior

batman tavla, tavlor med batman, konsttryck, print, prints, webbutik, webbutiker, webshop, svart och vitt, barntavla, barntavlor, posters för barnrummet, barnrum, poster, artprint, artprints, the dark knight, nyhet, på väggen,

Trevlig fredag önskar jag till er alla!

tavlor, konsttryck, webbutik, webbutiker, webshop, svartvitt, svartvita posters, svartvit, svart och vitt, inredning, anneliesdesign, annelies design & interior, skata, oak, ekollon, på väggen,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...