lördag 18 mars 2017

Svartvit inredning i walk in closet

God midddag! Härligt med lördag! Hoppas att ni får en fin dag med kul saker, pauser och tid för återhämtning! För min egen del går jag in i en hektisk period... inte bara för att det snart är påsk och massor av nytt som åker in i webbutiken utan det är också egen design som jag fixar med. Sååå spännande! Det tar tid, men det är kul! Hoppas kunna visa er snart vad jag har arbetat med :-)

Nu har jag äntligen fått igång produktionen på filterhållaren och kaktusen igen! De detaljerna kommer in i webbutiken i början av april. Lägg gärna produktbevakning på dem så får du ett mail när de kommit in... www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nätbutiker, inredning, buffel, buffelhuvud, hylla, diy, walk in closet, eiffeltorn, eiffeltornet, dekoration, miniatyr, sensi design, händer, empire state building, svart och vitt, svartvit, svartvita, skalle, buffelskalle , posters, poster, print, prints, konsttryck, tavla,t avlor, peace, teacetecken, peacetecknet, usa

Svartvita detaljer i walk in closet:en här hos mig... buffelhuvudet, empire state building, eiffeltorn, posters, lilla modelldockan mm hittar ni i min webbutik! www.anneliesdesign.se Vägghängda skänken är från IKEA och hyllan har vi byggt själva.
annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nätbutiker, inredning, buffel, buffelhuvud, hylla, diy, walk in closet, eiffeltorn, eiffeltornet, dekoration, miniatyr, sensi design, händer, empire state building, svart och vitt, svartvit, svartvita, skalle, buffelskalle , posters, poster, print, prints, konsttryck, tavla,t avlor, peace, teacetecken, peacetecknet, usa

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nätbutiker, inredning, buffel, buffelhuvud, hylla, diy, walk in closet, eiffeltorn, eiffeltornet, dekoration, miniatyr, sensi design, händer, empire state building, svart och vitt, svartvit, svartvita, skalle, buffelskalle ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...