torsdag 13 juli 2017

IKEA-hack Valje hylla

Jag har som sagt blivit klar med inredningen och stylingen i showroomet/butiken... de flesta möbler som finns där säljer jag så klart, men ett par möbler har jag köpt in från IKEA. De passade så bra i min butik, så det fick bli så :-) Ett IKEA-hack blev det av dem... jag köpte två stycken hyllor "Valje" som jag lade ner på längden istället för att stå upp och placerade dem ovanpå varandra. Benen som skulle vara på hyllan egentligen struntade jag helt enkelt i att sätta dit. Visst, det är ett par hål på vänstersidan av hyllan på grund av det, men den sidan är så tätt inpå kassadisken så jag brydde mig inte om att spackla hålen innan jag målade. Jag målade in hyllan i samma kulör som jag målade väggen i, "Minty breeze".

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, ikea, ikea hack, valje hylla, hyllor, minty breeze, mintgrön, grågrön, vägg, målad, ljusstake, ljusstakar, pinocchio silver, hübsch, stol, stolar, inredning, inredningsbutik, butik, varberg, showroom,

Showroomet/butiken är öppen varje torsdag mellan kl 12 - 19 nu under sommaren och sedan till höst/vinter utökas öppettiderna. Bor man inte nära Träslövsvägen 164 i Varberg kan man alltid handla i webbutiken som alltid är öppen: www.anneliesdesign.se  Om ni har vägarna förbi Varberg idag är det alltså öppet i butiken!

Allt på bilden, utom Valje hyllan, finns att shoppa! Kika gärna in i shopen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...