torsdag 6 juli 2017

Ljusslinga i lanternan och ett IKEA-hack på G

Jag håller som sagt på att inreda showrummet/butiken... de flesta möblerna som ska finnas där är så klart möbler som jag tänker sälja, men det blir några undantag. IKEA har nämligen bra möbler för att inreda butik med! När man har en mindre yta att röra sig med gäller det att se till att så mycket som möjligt får plats på liten yta :-) Där är IKEA bra!! Just nu håller jag därför på med ett IKEA-hack och är glad att det inte regnar för just nu står det ett par större bokhyllor ute på altanen som jag håller på att måla!! Mer om mitt IKEA-hack kommer sedan när det är klart. 


Jag passade också på att köpa små ljusslingor (29 kr) hos IKEA att lägga i de fina lanternorna! Kommer lysa så fint på kvällen! Lanternorna finns i två storlekar och kostar 49 kr/69 kr. Ni hittar dem i min webbutik: www.anneliesdesign.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...