torsdag 30 november 2017

Adventsljusstaken är preppad

Nu nalkas december! Sista timmarna av november... Adventsljusstaken väntar på att tändas! Mysigt! Nu kommer det att gå fort till jul hörni! Uj, uj!

advent, adventsljusstake, ernst, hasselnöt, gran, granar, Oohh, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, inredningsbutik, presentbutik, kök, tändsticksask, jul, julpynt,

Jag är inget stort fan av Ernst grejer (vågar man såga det tro?)... men ett par snyggingar har han allt! Ljusstaken är en av dem tycker jag. Denna har jag haft i tre år nu tror jag. Den var grå metall från början men jag sprayade den svart för att den blev lite fläckig efter mossa mm. Lite mossa på det och de fina hasselnötterna som precis landat i shopen fick ta plats där!

Tändsticksasken, granarna och hasselnötterna hittar ni här: www.anneliesdesign.se
Ernst ljusstake får ni googla på och hitta i annan butik...

advent, adventsljusstake, ernst, hasselnöt, gran, granar, Oohh, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, inredningsbutik, presentbutik, kök, tändsticksask,
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...