onsdag 29 november 2017

Köksdetaljer

God morgon! Det blev intag av kaffe alldeles för sent igår så att jag inte kunde somna... gah! Jag hade aldrig några problem med det tidigare och kunde dricka kaffe kl 22 om jag så ville. Jag blev så otroligt kaffesugen igår vid 19-tiden och tänkte "... en liiiten kopp går nog bra". Nope! Not! Hehe. Nu sitter jag här med en kopp kaffe igen, men det känns lite mer ok :-)

Trött eller inte... detaljerna på hyllan hittar i alla fall här: www.anneliesdesign.se
Kanske något att stoppa ner i en julklapp?

annelies design, webbutik, webshop, ko, styckningsdetaljer, styckning, sparbössa, kossa, grytunderlägg, sverigeunderlägg, inredning, nicolas vahe, olivolja, varberg,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...