torsdag 21 december 2017

Nyhet! Trärena tallrikar och svarta bestick

Det trillar ju in nyheter hela tiden här i min shop så det är lite svårt att hinna med att visa allt :-) Jag har ett köpglatt finger om man säger så... hittar jag något snyggt som jag vill ta in har jag svårt att låta bli! Här är ett par nyheter! De svarta matta besticken är sååå läckra... och de trärena tallrikarna... gah!
Tallrikarna, besticken, fat av ek och bordstabletten hittar ni här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, tallrik, tallrikar, trärent, trären, trärena, svarta bestick, bordsdukning, dukning, bordstablett, grafitgrå, inredning, kök, köket, köksdetaljer, kökstillbehör,

annelies design, webbutik, webshop, tallrik, tallrikar, trärent, trären, trärena, svarta bestick, bordsdukning, dukning, bordstablett, grafitgrå, inredning, kök, köket, köksdetaljer, kökstillbehör,

Bläckfisken finns också i shopen, men just denna variant är slut för tillfället... Krukan med cementbotten finns i lager!

annelies design, webbutik, webshop, tallrik, tallrikar, trärent, trären, trärena, svarta bestick, bordsdukning, dukning, bordstablett, grafitgrå, inredning, kök, köket, köksdetaljer, kökstillbehör, bläckfisk, ljusstake, fönster, burspråk, Oohh krukor, kruka ,cementbotten, köksö


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...