torsdag 21 december 2017

På soffbordet...

Några av detaljerna på soffbordet... varför ha julpynt överallt liksom? :-) Jag som har fotograferat och stylat med julpynt sedan oktober gillar att det är ställen i huset som inte är så pyntat. Det räcker med en liten gran här och där... några stjärnor över köksön och lite annat smått för min del. Min man smög dock upp en 60 cm stor tomte som jag upptäckte en kväll helt plötsligt :-) Den står vid kaminen i köket och är en tomte som vi haft i många år. Ni vet, en tomte som har en mysig stickad tröja på sig, luva och hela faderullan :-) Den får stå kvar... min man vill ha den där och jag kan hålla med... lite mysig är den allt! Tomten är här för att stanna!

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, baby doll, ansikte, eldstickan, tändstickor, vardagsrum inredning, nätbutik, dekoration, presenttips, silver,


Baby doll ansiktet i silver är också en av nyheterna som landat i shopen! Superläckra! Kudden, ljusstaken, baby doll ansikte och eldstickan tändstickor hittar ni här: www.anneliesdesign.se


annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, baby doll, ansikte, eldstickan, tändstickor, vardagsrum inredning, nätbutik, dekoration, presenttips, silver, coffee table books, böcker, soffbordet, h&m, alexander mcqueen,

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, baby doll, ansikte, eldstickan, tändstickor, vardagsrum inredning, nätbutik, dekoration, presenttips, silver,

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, baby doll, ansikte, eldstickan, tändstickor, vardagsrum inredning, nätbutik, dekoration, presenttips, silver,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...