onsdag 28 februari 2018

Sängbord

Äntligen! Nu har jag hittat sängbord som faller mig i smaken! Ville ha något enkelt och det skulle finnas lite plats att ställa något fint att titta på på morgonen när man vaknar... Först köpte vi sängbord hos SOVA när vi köpte nya sängen... de sålde vi för jag tyckte de var klumpiga. Sedan testade jag att ha en pall där... funkade hyfsat men pallen var lite välvd så det var svårt att ställa dit något fint. Men nu! Jag har hittat rätt! Precis sådana som jag ville ha! Yeay! Helt färdig är jag dock inte... måste ha en sänglampa så att jag inte trampar på Athena som sover på mjuka heltäckningsmattan :-) Jag kommer nog att ha samma lampa, ska bara se hur jag ska hänga upp den.

Sängbordet och detaljerna på det finns i shopen: www.anneliesdesign.se

sängbord, house doctor, inredning, sovrum, sovrumsinspo, säng, tempur, liggande panel, vako, vas, fjäderblommor, webbutik, webbutiker, nätbutik, webshop, linne, påslakan, kvistar, woodwick

sängbord, house doctor, inredning, sovrum, sovrumsinspo, säng, tempur, liggande panel, vako, vas, fjäderblommor, webbutik, webbutiker, nätbutik, webshop, linne, påslakan, woodwick

sängbord, house doctor, inredning, sovrum, sovrumsinspo, säng, tempur, liggande panel, vako, vas, fjäderblommor, webbutik, webbutiker, nätbutik, webshop, linne, påslakan,


 

1 kommentar:

  1. Very significant Information for us, I have think the representation of this Information is actually superb one. This is my first visit to your site. Mässing handgjorda statyett inredning

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...