tisdag 20 februari 2018

Webbutik/butik/showroom denna vecka

God morgon! Det är sportlovsvecka och min tanke var att ta det lite lugnare tempo de här dagarna, men hahaha... eget företag satte stopp! Det finns alltid något som måste göras :-) Tur att man verkligen gillar sitt jobb! Så, dax att ta tag i dagens "to do", men en promenad med kollegan och en fika ska jag minsann få in i dagens agenda har jag bestämt. Nice! En annan nice sak är att jag ska fotografera en nyhet! Japp, nice även om många ser det som jobb, men jag gillar ju mitt jobb och fotograferingen är en del i det. Dock har jag bestämt att onsdagen ska hållas helt ren i kalendern.. butiken/showroom kommer att hållas stängt imorgon. Däremot kommer jag ändå att packa beställningarna från webbutiken så att de kan levereras lika snabbt som vanligt...

annelies design, buffel, fårskinn, matplats, ljusstake, candle cross, vako, vas, poster, psoters, tavlor, tavelvägg, brudpar, art performance, inredning, kök, vardagsrum, kakelugn, dekoration, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, silent socks, möbeltassar

De smarta möbeltassarna "Silent socks" finns i webbutiken.. en billig peng faktiskt för att skydda sitt golv (billigt i relation till vad det kostar att byta golv... och att det är så retligt att få repor och märken på det)! Att det är ljuddämpande blir en bonus :-) Kikar ni in i shopen hittar ni även vasen VAKO, fårskinn, tavlorna, ljusstaken på matbordet mm...  så gört! Ni hittar detaljerna här: www.anneliesdesign.se

annelies design, buffel, fårskinn, matplats, ljusstake, candle cross, vako, vas, poster, psoters, tavlor, tavelvägg, brudpar, art performance, inredning, kök, vardagsrum, kakelugn, dekoration, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, påsk, kökshandduk, tupp,

annelies design, buffel, fårskinn, matplats, ljusstake, candle cross, vako, vas, poster, psoters, tavlor, tavelvägg, brudpar, art performance, inredning, kök, vardagsrum, kakelugn, dekoration, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...