torsdag 15 mars 2018

Påskpynt på G

Jag tror banne mig att jag ska påskpynta till helgen... man måste ju hinna njuta av det lite också innan det är dax att plocka undan det igen. Här är det inte mycket pynt alls så det kommer ju att gå snabbt att pynta, hahaha, men tänkte också på att en storstädning skulle behövas innan pyntandet sätter igång.

Jag kommer att ha det stilrena Oohh påskpyntet från webbutiken... gillar´t! Kanske därför det finns i min shop :-) Kökshandduken med tuppen har hängt i köket sedan jag fick in dem i lager. Passar fint till påsk så klart men jag tänker nog att det är året-runt-fint! Tuppen är här för att stanna :-) 

Kika in i shopen och se om du hittar något i din smak... webbutiken finns här: www.anneliesdesign.se
Många av detaljerna och alla tavlorna på bilderna finns också i shopen!

annelies design, webbutik, vardagsrum, lampa, lampor, döden, valv, vitrinskåp, medicinskåp, kök, matsal, fårskinn, brudpar, bröllopspresent, varberg, kors,

tavla, tavlor, tupp, poster, posters, kökshandduk, påsk, påsken, grytunderlägg, sverigeunderlägg, bläckfisk ljusstake, annelies design, webbutik, kök, indsutriellt, industrstil

annelies design, webbutik, vardagsrum, lampa, lampor, döden, valv, vitrinskåp, medicinskåp, kök, matsal, fårskinn, vako, vas, smaelta,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...