fredag 18 maj 2018

Fredagsbukett

Igår var jag ute och plockade en butkett syrener att ha inne... den doften är oslagbar! Jösses! Det doftar sommar och skolavslutning! Snart är vi där! Syrenerna blommar tidigare än vanligt... vågar man hoppas på att de är fina till avslutningen? Skulle nog inte tro det, men hoppas kan man ju :-)  Istället för en "vanlig" köpt bukett plockade jag in min från trädgården...

Vasen, ljusstaken, isländska fårskinn och bland annat lampan som syns i bakgrunden hittar ni i webbutiken: www.anneliesdesign.se

Sverigeunderlägget i förnicklad mässing är min egen design och kommer in i början av sommaren! Den finns redan nu att produktbevaka i shopen och det finns även svartaunderlägg  med städer i lager! Kika in och se om din stad finns än! Perfekt present att ge bort!

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, kök, inredning, sverigeunderlägg, underlägg, städer, hylla, vitt, mässing, empire state, siffra, lampa, hubsch, bordslampa, syrener, vako, vas, ljusstake, arcus,

Jag har utförsäljning på många tavlor inne i webbutiken... det har blivit lite för många motiv så de reas ut till halva priset för att göra plats för min nya design som kommer bland annat. Passa på... tavlorna kommer inte in igen så klart och rean pågår bara så långt lagret räcker!

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, kök, inredning, sverigeunderlägg, underlägg, städer, hylla, vitt, mässing, empire state, siffra, lampa, hubsch, bordslampa, syrener, vako, vas, ljusstake, arcus,

Trevlig fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...