onsdag 20 november 2013

Tävling om små printerna med text

Nu var det ett tag sedan jag hade en tävling! Passar bra att ha en ny tävling så här en månad innan jul...
Denna gång kan man vinna ett set om 4 stycken vykort/små printer med text.

tävling printer, tävling vykort i svart och vitt, bloggtävling

Tävlingsregler:

Motivera varför du vill vinna printerna/vykorten (skriv i kommentarsfältet)

Tävlingen pågår till och med den 27 november 2013. Vinnaren utses av Design Canvas Varberg. Beslutet kan ej överklagas. Vinnarens namn publiceras här på bloggen senast två dagar efter att tävlingen har avslutats och meddelas personligen till den mailadress som uppgivits. Ev. vinstskatt betalas av vinnaren.

OBS! Glöm inte skriva din mailadress om du skriver som anonym.

Lycka till!
Annelie, Design Canvas Varberg

30 kommentarer:

  1. Så fina!
    Motivering till varför jag vill vinna. Vi har bott i vårat hus i snart tre år och har ännu inte satt upp något på väggarna i ett trepvånings hus. Katastrof, absolut men jag har inte hittat något fint att sätta upp.
    Dessa skulle passa perfekt i tv rummet på övervåningen.
    Karro1977@yahoo.se

    Kram

    SvaraRadera
  2. Självklart vill man ha dessa fina konstverk, skulle passa kanon i vår nyrenoverade hall där jag ännu inte bestämt vad som skall finnas på väggarna. Dessa skulle få en självklar plats där.
    anette.johansson.borgh@varberg.se

    SvaraRadera
  3. Så fina dina Prints är. Är så nöjd med de andra som jag har ramat in med svarta ramar. Jag hade blivit superglad om jag hade vunnit de här konstverken som du lottar ut, De hade fått fina ramar de också. Svart är då min favorit till ramar. Så de hade säkert också fått det. Ha en fin kväll! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Oj vad jag skulle vilja vinna dina fina prints. Vet exakt vad jag skulle placera dem, vid min nya, fina arbetsplats. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag vill vara med och tävla!
    Samlar på mig lite olika prints och tavlor för att göra en fotovägg ovanför vårt middagsbord i vardagsrummet som just nu ser väldigt tomt ut!
    Fia_liza_87@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Med i utlottningen. Har inga konstverk på väggarna eftersom jag tycker att jag inte hittar de rätta tavlorna för vårt vita hem. Nu då jag fått in lite svart i hemmet känner jag att dina fina tavlor kunde vara just det jag sökt...

    SvaraRadera
  7. Med i utlottningen. Har inga konstverk på väggarna eftersom jag tycker att jag inte hittar de rätta tavlorna för vårt vita hem. Nu då jag fått in lite svart i hemmet känner jag att dina fina tavlor kunde vara just det jag sökt...

    SvaraRadera
  8. Med i utlottningen. Har inga konstverk på väggarna eftersom jag tycker att jag inte hittar de rätta tavlorna för vårt vita hem. Nu då jag fått in lite svart i hemmet känner jag att dina fina tavlor kunde vara just det jag sökt...

    SvaraRadera
  9. Med i utlottningen. Har inga konstverk på väggarna eftersom jag tycker att jag inte hittar de rätta tavlorna för vårt vita hem. Nu då jag fått in lite svart i hemmet känner jag att dina fina tavlor kunde vara just det jag sökt...

    SvaraRadera
  10. Med i utlottningen. Har inga konstverk på väggarna eftersom jag tycker att jag inte hittar de rätta tavlorna för vårt vita hem. Nu då jag fått in lite svart i hemmet känner jag att dina fina tavlor kunde vara just det jag sökt...

    SvaraRadera
  11. Med i utlottningen. Har inga konstverk på väggarna eftersom jag tycker att jag inte hittar de rätta tavlorna för vårt vita hem. Nu då jag fått in lite svart i hemmet känner jag att dina fina tavlor kunde vara just det jag sökt...

    SvaraRadera
  12. Med i utlottningen. Har inga konstverk på väggarna eftersom jag tycker att jag inte hittar de rätta tavlorna för vårt vita hem. Nu då jag fått in lite svart i hemmet känner jag att dina fina tavlor kunde vara just det jag sökt...

    SvaraRadera
  13. Jag vill vinna för det är kul att vinna och sen är de så himla snygga. Kram Anette

    SvaraRadera
  14. Älskar det enkla men ändå fulländade. Svart på vitt,grafiken och de små orden med stort budskap. En påminnelse i vart och ett om det viktiga i livet. Hoppas jag får se dem varje dag!

    / AnnLouise

    SvaraRadera
  15. Motiveringen lyder: Inte bara för att de är så vansinningt vackra, kloka och inspirerande utan också för att de skulle sitta så fint på tavelväggen i hallen/trappen och på så vis sprida klokhet, medvetenhet och värme i vårt hem.

    Finns ju en enklare motivering också, för att jag bra rakt upp och ner vill ha de där finingarna hos mig, varje dag!

    Kram - Tatjanis

    SvaraRadera
  16. Oh, dessa fina måste jag bara vara med och tävla om. De är helt i min smak! De hade fått en plats i vår finhall, så jag kan titta på de från alla håll och kanter. Hoppas på en tidig julklapp till mig själv <3 kram Louise (lollo_k@hotmail.com)

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med och tävlar! :)
    De fina orden skulle platsa bra i vår hall så man påminner sig själv om dem varje dag! :)
    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Helena i Uppsala
    som gärna vinner!
    kollar den 28:e om hon varit lyckosam!

    SvaraRadera
  19. Blir fint att sätta på våran vägg och bara njuta av dess underbara små.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  20. Med i utlottningen!
    Även om jag vill ha dem själv så skulle jag - om jag blir den lycklige - ge dem till min son Ludde som precis flyttat hemifrån. Tror de skulle komma väl till sin rätt både med stil, form och budskap i hans nya lya med kala väggar.
    rosa.soderberg@live.se

    SvaraRadera
  21. Vinner jag ska jag nog rama in dom och sätta på väggen.
    Ha det toppen!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  22. Verkligen jättefina!
    Jag vill vinna för att ge till min lillasyster. Hon har precis flyttat till egen lägenhet och håller på att inreda. Saknar mycket saker, speciellt att ha på väggarna.
    Vet att hon skulle älska dom här trycken :-)
    Ha en fin helg!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Vilka underbara budskap dem vill jag vakna till varje morgon. Skulle bli det första jag ser när jag tänder ljuset i sovrummet, en plats som jag håller på att skapa ett fridens rum av. Ett rum enbart för njutning. Alla bekymmer skall lämnas vid dörren och då skulle dessa budskap bli en del av stämningen.

    Kramar
    Charlotta

    SvaraRadera
  24. De skulle vara fina i min nya lägenhet. :)

    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  25. Äntligen har jag hittat vad jag letat efter. Skulle avsätta dessa inspirerande ord i fina ramar ovanför mitt gamla skrivbord, så när orken ock lusten dalar är det bara att titta upp och ta nya tag!

    Carina Ekelund. 2carina@spray.se

    SvaraRadera
  26. Hej - första gången för mig här! Hittade hit via "Hannis Hem" och det var där jag såg dina prints och blev helt kär! :)

    Dessa vykort hade passat perfekt i mitt nya hem, jag flyttade till eget hus för ett halvår sedan. Ett nytt liv håller på att startas upp för mig och mina två döttrar. Mitt vardagsrum går i grått, svart och vitt som bas och dessa kort hade gjort sig perfekt där. Budskapen är också väldigt passande - nystart och pepp!

    Kram Jennica

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Hyresgästen före mig har använt en vägg i hallen till att kasta pil på - där är hundratals, om inte tusentals små hål - skulle vara härligt att få täcka över dem med dessa inspirerande och glada printers!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. En tävling som denna vilken härlig idé, med chans att vinna unika vykort utav bästa kvalité. Canvas Varberg har slagit oss alla med storm, dom är bäst vad gäller prints dess design färg och form. Unikt designade vykort är helt och hållet geniala, dom skulle göra årets julkort till dom mest fenomenala!

    SvaraRadera
  29. Åh vilka fina printer,
    de motiverar så här i vinter.
    Jag vinner aldrig en endast grej...
    ...fastän jag är en ganska trevlig tjej.

    Hoppas, hoppas.

    Kram
    Sofie

    sofiek78@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Åh, HÖG vill ha- faktor på de fina printsen. Jag skulle bli så otroligt glad om jag vann! De skulle passa så fint i vårt tv-rum som vi skall renovera. Hälsar en trött småbarnsmamma som för tillfället har haft oturen att den fruktade vinterkräkan intagit huset.
    Tack för fin blogg och inspiration! Kram Anna
    Anna@gryttby.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...