onsdag 27 juni 2018

Mina favoriter

God morgon! Härligt att starta dagen med en kopp kaffe... ett måste liksom :-) Jag har några favoriter när det gäller muggar... häng med så visar jag vilka!

annelies design, webbutik, webbutiker, nätbutik, nätbutiker, webshop, inredning, mugg, muggar, kaffe, latte, te, nicolas vahe, fat av ek, ekollon, glasunderlägg, underlägg, ek, linne handduk, linnehandduk, linnehanddukar, ansikte, bläckfisk ljusstake, sverigeunderlägg, underlägg

Ansikte mugg... såååå fina! En av mina absoluta favoriter! Kaffet, bläckfisken, fat av ek mm finns också i shopen här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, nätbutik, nätbutiker, webshop, inredning, mugg, muggar, kaffe, latte, dubbla glas, värmebeständigt, glas, juice, juicer, favorit, favoriter,

Muggar med dubbla glas... gah! Så fina!! Den här gillar jag när det är lite "extra"... så fint att vispa upp mjölk så att det blir ett vitt täcke upptill och att man ser det härliga kaffet genom glaset! Muggen blir inte varm eftersom det är dubbla glas... som också blir sååå coolt att titta på! Mugg "LATTE" hittar ni HÄR

annelies design, webbutik, webbutiker, nätbutik, nätbutiker, webshop, inredning, mugg, muggar, kaffe, latte, dubbla glas, värmebeständigt, glas, juice, juicer, favorit, favoriter,
En mindre mugg och utan örat... sååå fin!! Lika fint att servera en Baileys med ett par iskuber, iskaffet eller varför inte choklad? Ett tips är också att servera en efterrätt i dem! Så fint att se innehållet i den kupade nederdelen... De här muggarna finns så klart också i min shop: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, nätbutik, nätbutiker, webshop, inredning, mugg, muggar, kaffe, latte, dubbla glas, värmebeständigt, glas, juice, juicer, favorit, favoriter,
... och glas för juicen!! Lite högre glas som egentligen går att använda till vilken dryck som helst! Läckert!

Fick ni svårt att välja en favorit+ Då kan jag göra det ännu svårare för det finns fler varianter i shopen! Jag köper in det jag gillar till min butik och här har jag verkligen gått bananas och tagit in typ ALLT! Gillar dem alla så mycket!

annelies design, webbutik, webbutiker, nätbutik, nätbutiker, webshop, inredning, mugg, muggar, kaffe, latte, dubbla glas, värmebeständigt, glas, juice, juicer, favorit, favoriter,

Alla muggar säljs i set om två!

Har ni hittat sommarens favorit? Kika in i shopen och se de andra!

annelies design, webbutik, webbutiker, nätbutik, nätbutiker, webshop, inredning, mugg, muggar, kaffe, latte, te, nicolas vahe, fat av ek, ekollon, glasunderlägg, underlägg, ek, linne handduk, linnehandduk, linnehanddukar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...