lördag 16 juni 2018

Gorilla vas i uterummet

Alltså vilken lycka att plocka upp leveranser som har så här fina detaljer... har så klart valt ut dem själv i ett showroom så... japp, jag gillar´t! När man får hem det man beställt blir det ändå som en happening även om jag vet hur de ser ut :-) Det var otroligt blåsigt denna dagen när jag fotograferade så gorillan fick vara inomhus efter fotograferandet. Hörde talas om både nerfallna blomsterlådor från balkonger och annat så min lille vän fick följa med in.... men han gjorde sig himla fint här ute på trädäcket!

Ni hittar gorillan och ljuslyktan inne i webbutiken! Ljusstaken DUO är min senaste design som kommer in nu i sommar (finns att produktbevaka inne i shopen).

Ha en riktigt fin dag alla!

annelies design, webbutik, webbutiker, webhop, inredning, inredningsbutik, varberg gårdsbutik, presentbutik, dekoration, gorilla, vas, vaser, uterum, inglasat uterum, inglasade, skjutdörr, skjutdörrar, blommor, växter, trädgård, trädäck, trädäcket, altan, altanen, uteplats, uteplatsen,

annelies design, webbutik, webbutiker, webhop, inredning, inredningsbutik, varberg gårdsbutik, presentbutik, dekoration, gorilla, vas, vaser, uterum, inglasat uterum, inglasade, skjutdörr, skjutdörrar, blommor, växter, trädgård, trädäck, trädäcket, altan, altanen, uteplats, uteplatsen, ljusstake duo, väggljusstake, väggljusstakar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...