onsdag 12 september 2018

C A N D L E. C R O S S

Kvällarna blir mörkare och mörkare... lys upp tillvaron med den maffiga ljusstaken "Candle Cross! Så mysig att ha för alla de där ljusstumparna som man får... Kika in i shopen och spana in alla ljusstakarna! Även postern "Barista" mm finns i shopen! Webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsbutik, butik, ljusstake, ljusstakar, candle cross, dekoration, barista, tavla, varberg, verket, restaurang, industriellt, valen, kvarteret

Bilderna har jag fotograferat i VBG Verkets fina lokaler... Jag tog med mig en låda med min egen design och lite annat från shopen! Allt verkar passa in i den härliga restaurangen! Helt i min smak :-)

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsbutik, butik, ljusstake, ljusstakar, candle cross, dekoration, barista, tavla, varberg, verket, restaurang, sverigeunderlägg, underlägg, grytunderlägg,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsbutik, butik, ljusstake, ljusstakar, candle cross, dekoration, barista, tavla, varberg, verket, restaurang

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...