söndag 9 september 2018

Till veckan kommer leveransen!

Här kommer det att bli lugnt söndagstempo idag kan jag lova... bara njuta av att laga mat i lugn och ro, tända några ljus och bara mysa! Det behövs för under nästa vecka får jag en stoooooor leverans som lär fylla hela uppfarten... resten av min senaste design och lite påfyllning! Hoppas att min man (även kallad vaktmästare för Annelies Design ibland) hahaha, är tillgänglig och kan hjälpa till att bära in och få ordning på allt! Förra gången min design levererades var det inte ens lika mycket som kommer nu! Då fylldes hela vardagsrummet, hallen och köket med lådor! Självklart fick jag hjälp av vaktmästaren då :-) Bland annat dyker väggljusstaken DUO upp i mässing och förnicklad mässing (silver)! Kika in i shopen och spana in dem: www.anneliesdesign.se  Lägg gärna en produktbevakning så får ni ett mail när de kommit in i lager!

Övriga detaljer... svarta fårskinnet, tavlan, ljusstakarna och vasen hittar ni också i webbutiken...


annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, tavla, tavlor, väggljusstake, duo, väggljusstakar, ljusstake, ljusstakar, svarta fårskinn, skinn, fårskinn, vas,








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...