onsdag 3 oktober 2018

Min senaste design: Ljusförvaring på väggen

Jag missade ett inlägg igår... hade fullt upp med min senaste design plus att min lilla Athena inte mådde bra under förmiddagen. Nu är jag tillbaka igen och Athena mår bra igen!

Denna gång kikar jag in för att presentera min senaste design: LJUSFÖRVARING! Den blir en fin detalj på väggen... ljus är ju sååå fina att titta på! Så klart kan man välja att ha förvaringen stående eller också liggande, men den är menad att ha på väggen.

Ljusförvaringen finns att förboka inne i webbutiken nu! Ni hittar shopen här: www.anneliesdesign.se Övriga detaljer och sidobordet finns också i webbutiken! 

annelies design, ljusförvaring, ljus, väggen, flodhäst, fjäderblommor, poster, posters, ny design, varberg,

annelies design, ljusförvaring, ljus, väggen, flodhäst, fjäderblommor, poster, posters, ny design, varberg, ljusstakar, eldstickan








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...