lördag 6 oktober 2018

Min senaste design: Tallriksunderlägg av 100% läder

Här kommer den senaste designen jag jobbat med senaste tiden... ett tallriksunderlägg av 100% läder med hållare för bestick! Jag testade med bestick i silver och även i svart... lika fint vilket som. De här bilderna lade jag ut på min instagram @anneliesdesign för några dagar sedan och det blev ett överväldigat gensvar! Sååå roligt! Detta är en av mina nyheter och kommer in i lager i vinter! Det går att förboka dem inne i shopen nu: www.anneliesdesign.se

Zebratallrikarna är också en av min senaste design och kommer in i lager samtidigt. De går också att förboka inne i shopen! Det fina vinglasen med bubblor i botten är en av nyheterna som jag har köpt in till mitt sortiment. De finns i lager... sååå fina!

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, senaste design, tallriksunderlägg, läder, hållare för bestick, zebra, tallrik, tallrikar, bestick, svarta, svart, svart och vitt, svartivt, instagram, nyhet, nyheter, 2018

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, senaste design, tallriksunderlägg, läder, hållare för bestick, zebra, tallrik, tallrikar, bestick, svarta, svart, svart och vitt, svartivt, instagram, nyhet, nyheter, 2018, vinglas med bubblor, glas,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, senaste design, tallriksunderlägg, läder, hållare för bestick, zebra, tallrik, tallrikar, bestick, svarta, svart, svart och vitt, svartivt, instagram, nyhet, nyheter, 2018, vinglas med bubblor, glas,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, senaste design, tallriksunderlägg, läder, hållare för bestick, zebra, tallrik, tallrikar, bestick, svarta, svart, svart och vitt, svartivt, instagram, nyhet, nyheter, 2018, vinglas med bubblor, glas,







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...