torsdag 15 november 2018

DIY Lövdjur

Jag plockade några löv under promenaden och målade dem som olika djur :-) inspirationen fick jag från Instagram... Min djur blev en räv, en björn, en hare och en ren (renen kom dock inte med på bild... glömde av den hahaha). Jag pressade dem först löven mellan tjocka böcker och lät de ligga över natten. De blev superplatta, men när jag målade dem krullade de till sig igen av den våta färgen. De får vara så... funkar lika bra med böjda "öron" som raka! Jag målade med akrylfärg och satte en klädnypa bara. Jag skrev engelska namnet på djuret med svart penna. Voila! Färdig!

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, poster, födelse, födelsetavla, tavla, konsttryck, barnrum, barnrummet, apa, sparbössa, lövdjur, diy, löv, pyssel, höstpyssel, höstlöv, höst, hösten,

Apan, siffan (femman är dock slutsåld men det finns andra siffror), svanarna, Oohh gran och konsttrycket "Födelse" finns i webbutiken! Konsttrycket är på REA nu... 50 kr för A4 och 75 kr för 30X40 cm. Julklappstips! Webbutiken hittar ni här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, poster, födelse, födelsetavla, tavla, konsttryck, barnrum, barnrummet, apa, sparbössa, lövdjur, diy, löv, pyssel, höstpyssel, höstlöv, höst, hösten,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, poster, födelse, födelsetavla, tavla, konsttryck, barnrum, barnrummet, apa, sparbössa, lövdjur, diy, löv, pyssel, höstpyssel, höstlöv, höst, hösten,  djur, björn,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, poster, födelse, födelsetavla, tavla, konsttryck, barnrum, barnrummet, apa, sparbössa, lövdjur, diy, löv, pyssel, höstpyssel, höstlöv, höst, hösten,  hare

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, poster, födelse, födelsetavla, tavla, konsttryck, barnrum, barnrummet, apa, sparbössa, lövdjur, diy, löv, pyssel, höstpyssel, höstlöv, höst, hösten,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...