lördag 17 november 2018

Ställa klockan?

Lördagmorgon... upp ganska tidigt (sätter alltid klockan, hahah jag vet, men annars sover jag läääänge)!! Jag ställer faktiskt alltid klockan, även på semestern, hahaha. Jag tycker det känns lite onödigt att sova bort sin tid faktiskt så där har ni svaret på varför :-) En annan fördel att gå upp tidigt är att man slipper stressa... sååå skönt att sitta där med sin kaffekopp liksom!

Fårskinn och detaljerna på bilden hittar ni i webbutiken: www.anneliesdesign.se
Beställer ni dag kommer jag inte att packa det idag... men väl på måndag så att ni har det i början av veckan. Rätt ok va?

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, kök, kaffe, kaffebryggare, espresso, bryggare, mugg, dubbla glas, ormhassel, glasunderlägg, marmor, underlägg, meraki, doftljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...