söndag 16 december 2018

Örnsköldsvik och ekollon

Jag är så himla stolt över att jag lyckats gro några ekollon! Går och kikar på förvandligen varje dag :-) Nu står de här i köket tillsammans med min senaste design: Grytunderlägg med Örnsköldsvik. Det finns fler städer i webbutiken... de är alltid en uppskattad present att ge!

Marmor skärbrädan (också en av mina senaste designs) blev som en bricka för ekollonen! Funkar fint att servera något gott på, som skärbräda eller som underlägg!

Marmor skärbrädan, grytunderlägg med städer och ljusstaken candle cross hittar ni här i min webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, skärbräda, marmor, underlägg, grytunderlägg, örnsköldsvik, städer, presenttips, present, presenter, ljusstake, candle cross, ekollon, gro, sverigeunderlägg, kök, industriellt,

annelies design, webbutik, skärbräda, marmor, underlägg, grytunderlägg, örnsköldsvik, städer, presenttips, present, presenter, ljusstake, candle cross, ekollon, gro, sverigeunderlägg, kök, bricka,

annelies design, webbutik, skärbräda, marmor, underlägg, grytunderlägg, örnsköldsvik, städer, presenttips, present, presenter, ljusstake, candle cross, ekollon, gro, sverigeunderlägg, kök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...