onsdag 3 april 2019

Sudio hörlurar i mix med att jag är redo för våren!

ANNONS för SUDIO// Jag är ju i ständigt arbete känns det som med tanke på att jag har eget företag... jag vill svara på mailen snabbt, vara tillgänglig i telefonen och vara snabb med att svara på frågor inne på min instagram @anneliesdesign

Jag veeeet... man ska försöka hålla på arbetstiderna men det har jag väldigt svårt för. Mina kunder är som mest aktiva på kvällen i de sociala medierna så det är svårt :-)

Med lurarna från SUDIO kan jag vara tillgänglig lite mer utan att det känns som arbete. Nu kan jag ta de där promenaderna med Athena och samtidigt kunna svara i telefon... därför valde jag modellen som heter Tretton! Perfekt också att kunna sitta vid datorn och fixa i webbutikens system eller packa beställningar och ha händerna fria :-)

Med koden anneliesdesign15 får alla mina läsare 15% rabatt på hela sortimentet inne hos SUDIO

Psssst! Kan ni se att pionerna är konstgjorda och övriga blommor färska? Pionerna från min webbutik är mixade med blommorna jag köpte till stylingen av min senaste design! Har ni förresten kikat in på hängande korgen som är min senaste design? Gör det här: www.anneliesdesign.se 
Där hittar ni också de fina konstgjorda blommorna, som till exempel pionerna!

annelies design, webbutik, webshop, sudio, hörlurar, vår, våren, sneakers, pion, pioner, konstgjorda blommor, naturtrogna, blomma, pion, rosa,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...