torsdag 13 februari 2020

Grossist inredning

Mässing är ett magiskt fint material tycker jag... Tandpetshållaren och ljusstaken SQUARE är några av mina senaste designs! Kika gärna in i shopen och spana in allt, under kategorin "Design av Annelie Palmqvist" hittar ni all min design! Jag tar även in återförsäljare så har du en butik, tveka inte att höra av dig så skickar jag mina kataloger till er :-) Maila till palmqvistannelie@hotmail.se

Webbutiken hittar ni här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, kök, köket, mässing, tandpetare, tandpetshållare, hållare, hållare för tandpetare, ljusstake, ljusstakar, square, köksö, material, materialet, design, återförsäljare, butik, butiker, grossist, grossister, inredning,

1 kommentar:

  1. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    More than 160 000 men and women are losing weight with a simple and secret "water hack" to drop 1-2 lbs each and every night in their sleep.

    It is effective and it works every time.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Go get a glass and fill it up half the way

    2) Then use this weight losing hack

    so you'll become 1-2 lbs skinnier when you wake up!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...