lördag 1 november 2014

DIY: Ljusstakar för juldekoration

Två ljusstakar med allmogemålning (ni vet hurdana jag menar?) fyndade jag på loppis för ett tag sedan. Jag vill inte ha allmoge och rött till jul... min jul kommer att gå i svart, vitt och kanske koppar! Därför sprayade jag ljusstakarna svarta...

Tyvärr tog jag ingen "förebild" med kameran utan endast med mobilen... det blir inte så roligt att lägga in den eftersom den blir så liten i storlek. Vill  ni se en bild så kika in på min Insta om en stund. Där heter jag @svartvittochrott. Om ni vill se fler bilder finns jag och företaget även på @annelies_design_interior

julpyssel 2014, julen 2014, ljsustakar, diy, pyssel, pyssla juldekoration, dekorera julen, svart och vitt, svarta ljusstakar, inspiration juldekoration, fåglar, trädgren, naturmaterial,

Ett lite större DIY-projekt som får julen att bli lite extra fint kommer snart! Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Gillar formen... Men den där allmogen är inget för mej heller precis. Snyggt blev det!

    SvaraRadera
  2. Snygga de blev. Tror bestämt att jag har sådana röda med grönt mönster liggandes i förrådet. Ska rota fram dem och ge dem en omgång. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Så fina de blev. Gillar de svarta. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...