torsdag 24 mars 2016

Kaktusar

Man kan kalla det cactus-mania... en av de skönaste trenderna som kommit senaste tiden enligt min mening. Mina steg går mot kaktusarna när jag är på Blomster landet :-) Gillar´t! A lot!

kaktus ljus, kaktusar, kruka, krukor, Oohh, svart och vitt, svartvit, svartvita, fårskinn, kudde, elce stockholm, fårskinnet, isländska, isländskt, marmor bord, soffa, bäddsoffa, gästrum, gästrummet, grått, grå, tygsoffa, furniturebox, annelies design, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, john lennon, tavla, tavlor, poster, posters

Så klart finns det kaktusar då också i webbutiken! Kaktus-ljuset är en av nyheterna! Jag kan också hjälpt till mig fina krukor till de små stickiga rackarna, men själva växterna får ni fixa själva :-) De små söta Oohh-krukorna är superfina till minikaktusarna! Länk till webbutiken: www.anneliesdesign.se

Jag har inte fixat så mycket i gästrummet än men det kommer väl... har faktiskt inte riktigt bestämt placeringen på allt och inte heller köpt in alla möbler som ska dit. Lite är ju klart, så några fotografier därifrån blev det idag.

kaktus ljus, stearinljus, kaktusar, Oohh, kruka, krukor, svart, svarta, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, annelies design,

Ha en riktigt go skärtorsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...