lördag 5 maj 2018

Trevlig helg

Önskar er en härlig lördag med bilder som jag stylat och fotograferat hos Varberg Verket... bilder på min senaste design! Ljusstaken i svart är en produkt som jag fått i produktion igen... kommer i sommar! Det går att lägga produktbevakning på mina nyheter här: www.anneliesdesign.se

candle cross, ljusstake, annelies design, webbutik

Sverigeunderlägg med städer finns i lager!  Kika in i shopen och se om just din stad finns: www.anneliesdesign.se  Candle Cross setet är också en nygammal produkt som varit efterlängtad att få in igen... kommer in i sommar! 
sverigeunderlägg, varberg, grytunderlägg, candle cross, inredning, ljusstake, annelie palmqvist, annelies design, webbutik,

... och till sist glasunderlägg av marmor som också är en nyhet som kommer! Ekollon och muggen finns redan i lager!

ansikte mugg, glasunderlägg, marmor, underlägg, ekollon, annelies design, inredning, webbutik,








1 kommentar:

  1. Jag heter Kimberly Maria, jag är väldigt glad idag för att dela detta vittnesbörd på grund av att Dr Kola har gjort för mig. Jag är från Förenta staterna, jag vill snabbt skriva på en kraftfull kärleksförstärkare som hjälpte mig när jag hade ett missförstånd med min man som leder till skilsmässa, kontaktade jag den här kraftfulla stavningsknappen för hjälp och han hjälpte mig faktiskt utan springer iväg med mina pengar. Jag följer det steg han frågar och inom 48 timmar min man ringde mig och var ivrig efter min förlåtelse och att han ville ha mer än att ha mig i sina armar för alltid. Jag är fylld av så mycket glädje och glädje som jag hittade Dr. Kola, jag hoppas att du alla här kommer att hitta detta vittnesbörd om mig och få din man tillbaka på bara 48 timmar. Han gjorde ett perfekt arbete för mig. Jag är så glad och upphetsad, för som jag skriver detta vittnesbörd är min man galet kär i mig igen. Om det finns någon kropp där ute som har svårigheter och behöver hjälp, vänligen kontakta Dr. Kola på hans email dr.kolaspiritualhome@gmail.com och han är redo att hjälpa dig oavsett situation, här är hans giltiga email: dr. kolaspiritualhome@gmail.com eller via whatsapp +16313154480

    1) bli främjad i allt du gör.
    2) Tjäna bra pengar eller vinn en lotteri.
    3) uppnå framgång i affärer.
    4) andliga problem.
    5) vinna domstolsfall
    6) Leta efter din livspartner.
    7) få ett välbetalt jobb.
    8) få kontroll över ditt äktenskap.
    9) få fördel och få attraktion från människor.
    10) få tillbaka förlorade pengar.
    (11) läker dig av alla sjukdomar. både härdbara och ohälsosamma precis som hiv / aids, cancer, något alls
    (12) lösa graviditetsproblem och välsigna dig med barn.
    (13) Stava för att stoppa en skilsmässa
    hans email en gång adressen igen är (dr.kolaspiritualhome@gmail.com kontakta honom för allt ditt andliga problem) eller via whatsapp +16313154480

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...