tisdag 1 januari 2019

Nyårslöften?

Nytt år med lite plus i kanten! Så mysigt 2019 låter! Har ni skrivit en lista med nyårslöften? Här blir det inga löften utan man får helt enkelt göra så gott det går med allt känner jag :-) Det jag kan lova när det gäller mitt företag... butiken och webbutiken... är att det kommer att dyka upp spännande nyheter lite titt som tätt :-)

Ljusstake, tavla, manet pappersvikt och fårskinn från shopen... Ni hittar allt här: www.anneliesdesign.se

Jag tackar alla kunder för året som gått! Stort tack! Utan er kan jag inte fortsätta med min dröm! Ett stort tack också till vänner och familj för all stöttning och uppmuntrande ord om att fortsätta! TACK! 

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, arbetsrumm arbetsrummet, tavla, tavlor, ljusstake, ljusstakar, dekoration, lampa, manet, pappersvikt, fårskinn

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, arbetsrumm arbetsrummet, tavla, tavlor, ljusstake, ljusstakar, dekoration, lampa, manet, pappersvikt, fårskinn, svartvit, svartvita, svart och vitt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...