onsdag 11 september 2019

Fotograferar jul

Tänder stearinljus och fortsätter fotografera julprodukter! Yepp, så är det :-) Jag har fått hem proverna på min senaste design och nu även beställt hem så att det finns att shoppa i webbutiken om ett tag :-) De finns redan så att man kan förboka dem inne i webbutiken! Jag kan avslöja att det bland annat handlar om ljusstakar (yes, jag är galen i ljusstakar) och granar! Så... ha en underbar onsdag i september (hälsningar en som är inne i december redan)! Detaljerna på bilden hittar ni i min webshop (ej kudden med plustecken): www.anneliesdesign.se


annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, vardagsrum, vardagsrummet, soffa, grå, gråa, grått, kaktus, kaktusar, ljusstake, fårskinn, vas,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...