söndag 8 september 2019

Försöker komma i julstämning

När jag skissade på min senaste serie "JUL" var det april så september är ju lite bättre, hehe. Det känns lite konstigt att tänka jul när det är på väg att bli sommar, men jag tycker det gick riktigt bra! Jag får väl sätta på några jullåtar som sprider lite stämning så här i september, köpa lite mossa och bara sätta igång :-) Hoppas att ni kommer att gilla min nya design! Ni kan redan nu se och förboka den inne i shopen: www.anneliesdesign.se

Jag tror inte jag ska tipsa om varken juldetaljer, julklappstips eller något sådant men helt vanliga presenttips skulle nog funka idag :) Då gör jag det... ett grytunderlägg är alltid en uppskattad present! i shopen hittar ni underlägg med många olika städer på och har man anknytning till Varberg är brickan superuppskattad! Kika in i shopen och spana in alla fina presenter att få eller ge: www.anneliesdesign.se

Mycket av det ni ser på bilderna hittar ni i shopen!

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, varberg, presenttips, köket, ljusstake,fårskinn, kök, ljusstake, duo, grytunderlägg, underlägg, köksbilder, industriellt,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, varberg, presenttips, köket, ljusstake,fårskinn, kök, ljusstake, duo, grytunderlägg, underlägg, köksbilder, industriellt, ljusstake, hängande, bricka, brickor,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...