måndag 30 mars 2020

Blomsterbaren i Varberg

Jag fick möjligheten att åka till Blomsterbaren i Varberg och fotografera min senaste design! Så kul med annan miljö att fotografera i! Alltså magisk lokal och butik! Jag upptäckte denna härliga butik för ett tag sedan... hade åkt förbi där när jag skulle till en loppis och tänkte... där måste jag gå in!  Efter ett frisörbesök i närheten slog jag till och gick in! Ut kom jag med suuuperfina torkade blommor som jag spanat efter ett tag och likaså fått ett ok på att komma och "låna" lokalen :-) Vilken dag! Nyfrissad, blommor i handen och en samarbetspartner!

blomsterbaren, varberg, blomsterbutik, brukstorget

En leverans med krukor packades upp medan jag gick loss i lokalen... Här är några bilder jag passade på att ta samtidigt som jag fotograferade "mitt" :-) Det som är speciellt för denna blomsterbutik är att det finns många sorters snittblommor så det finns något för alla... kul med en butik som har det där lite mer annorlunda! Inte bara tulpaner och rosor liksom!Hit kommer jag definitivt att åka när jag ska köpa blommor... inte för att vi gjort samarbetet utan för att det är en sådan butik jag letat efter! Wow alltså!


Här kommer några bilder på min design som jag fotograferade:

blomsterbaren, varberg, blomsterbutik, brukstorget, ljusstake, ljusstakar, inredning, webbutik, webshop, nätbutik inredning,

blomsterbaren, varberg, blomsterbutik, brukstorget, ljusstake, ljusstakar, inredning, siluett, siluetter, hare, påsk, påskpnt, webbutik, webshop, nätbutik inredning,

blomsterbaren, varberg, blomsterbutik, brukstorget, ljusstake, ljusstakar, inredning, webbutik, webshop, nätbutik inredning, kaktus, kaktusar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...