tisdag 18 mars 2014

Serveringsvagn

Det har varit tomt framför murstocken ända sedan vi renoverade köket... ibland är det svårt att fundera ut vad som kan passa bäst på en del platser.  En serveringsvagn bestämde vi oss till slut för...

mura på väggen, murad vägg, vit kökshandduk med svart text, svart sopset, serveringsvagn i rostfritt, skärbräder trärena, house doctor, inredning, blogg, tips, inspiration

Jag är inte helt klar med vad vagnen ska innehålla, men så här ser den ut nu iallafall... Vagnen är från IKEA.

rostfri serveringsvagn, klämma för vykort, murstock, murat på väggen, ikea, lastpallar som glasunderlägg, svartvit mugg med text, skärbrädor house doctor, svart sopset, kök, industristil, industrikök, industrial kitchen, ljusstakar av marmor, glödlampa som vas, träkulor på lädersnöre diy, hyllor i köket, stringliknande hylla,

Lastpallarna fick jag av sonen i julklapp. Visst är de söta? Like a lot! Jag har frågat var han köpte dem... Svar: Partykungen

lastpallar som underlägg, glasunderlägg, partykungen, svart och vit mugg, creative, mugg med text, trärena underlägg, tips webbutik,

Ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Vagnen var jätte fin och lastpallarna är ju så coola. Ha en bra dag. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Smakfullt som vanligt! Lastpallar är ju så fräcka! :-)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Ett ord bara ... Waoooooooo!

    /Kram

    SvaraRadera
  4. Mycket snygg serveringsvagn. Den har jag inte sett på vårt Ikea men så finns inte allt här hos oss. När jag först läste lastpallar så hade jag inte scrollat ner och sett bilden och förväntade mig ju förståss något helt annat och hann tänka att "intressant" julklapp att få lastpallar. Men sååå himla söta de var.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Serveringsvagn är så praktiskt med sin lilla extra förvaring, snyggt val

    Kram kajsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...