torsdag 27 mars 2014

Artprint "Peace"

Ett annat motiv som jag fått mail om är peacemärket. Nu är den också klar till försäljning! Jag målade en ny, så den är inte exakt lik peacemärket som jag har på vykorten.

A3 = 199 kr. Gratis frakt.
A4 = 159 kr. Gratis frakt. 

Intresserad? Skicka ett mail till palmqvistannelie@hotmail.se med ditt namn + adress och vad du vill beställa. Jag bifogar en faktura i paketet.

artprint peacemärke, peace, tavlor, tavla, konsttryck, prints, illustration, svart och vitt, svartvita, svart, vitt, svarta, vita, tavla med trären ram, peacetecken på tavla, presenttips, tips till födelsedag, säljes,

Kika gärna in här för mer info och fler motiv: Konsttryck by Annelie

peace and love tavla, svartvitt motiv på tavlor, svarta och vita, svartvitt, svart, vitt, konsttryck, annelie palmqvist, peacetecken, peacemärke, presenttips, inredning, inspiration tavlor, trären ram, ramar, prints, illustrationer, illustration, dekoration, detaljer, interior, interiör, art, konst,

peace and love tavla, svartvitt motiv på tavlor, svarta och vita, svartvitt, svart, vitt, konsttryck, annelie palmqvist, peacetecken, peacemärke, presenttips, inredning, inspiration tavlor, trären ram, ramar, prints, illustrationer, illustration, dekoration, detaljer, interior, interiör, art, konst,
Ha det gott!

12 kommentarer:

  1. Så dj-.... Himla, menar jag, snygg!!!!
    Jag mailar, den kommer passa perfekt på vår blivande tavelvägg!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad kul att du gillar den! Tusen tack för din kommentar! Du är välkommen med en beställning any time :-) Ha det gott!

      Radera
  2. Super snygg! Och snygg ram. Är en grå eller naturfärgad?
    Härligt med fredag imorrn! Och skönt med helg om inte annat :)
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Ramen är trären...like a lot! Blir ett mjukare intryck. Jaaaa fredag vill vi ha :-) Härligt!! Ha det gott!

      Radera
  3. Svar
    1. Tackar och bockar! Vad roligt att ni gillar den! Ha en go kommande fredag!

      Radera
  4. Mailet studsade.
    Sen såg jag ju att det stod .se så nu hoppas jag det kommer fram.
    OM det inte gör det, meddela mig gärna:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mailet har kommit fram :-) Tusen tack för din beställning! Printen kommer i din brevlåda inom kort! Hoppas att du kommer att gilla den! Ha det gott!

      Radera
  5. Åhhh, så fint! Du har en beställning på väg..... :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillar den! Tack :-) Din beställning är mottagen! Jag packar den idag, så printen är snart på väg till dig. Ha det gott!

      Radera
  6. Vad exakt heter ramen?
    Den är apsnygg!
    /Li

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det en fin ram? Jag gillar den skarpt! Däremot kommer jag inte ihåg exakt vad den heter, men jag köpte den på IKEA. Vad jag kommer ihåg hade de inte så många trärena ramar, så den hittar du säkert. Lycka till!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...